Co to jest Zarządzanie Ryzykiem w Kontroli Zarządczej?
Zarządzanie ryzykiem w kontroli zarządczej, to systemowe działania polegające na identyfikacji, ocenie i postępowaniu z ryzykiem operacyjnym w taki sposób, aby stanowiło ono wsparcie dla realizacji celów organizacji. Istotą zarządzania ryzykiem jest podejmowanie świadomych i odpowiedzialnych decyzji dotyczących ryzyka.
Korzyści z wdrożenia Zarządzania Ryzykiem w Kontroli Zarządczej:
- możliwość systematycznego i metodycznego podejścia do zarządzania ryzykiem,
- ujednolicenie podejścia do oceny ryzyka i reakcji na ryzyko przez jednolitą metodę jego oceny w różnych obszarach i aspektach działania organizacji,
- podejmowanie świadomych decyzji przez kierownictwo organizacji,
- zmniejszenie liczby i skali materializowania się ryzyka dzięki wprowadzeniu mechanizmów oddziałujących na prawdopodobieństwo lub na skutek jego wystąpienia.
W ramach naszych usług proponujemy Państwu:
- Szkolenia wszystkich grup pracowniczych;
- Konsultacje przy przeprowadzeniu analizy ryzyka i planowaniu oraz realizacji planu postępowania z ryzykiem;
- Outsourcing, m.in. opracowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem, w tym polityki i procedur, prowadzenie spotkań i warsztatów dotyczących ryzyka.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE