Co to jest audyt?
Audyt jest obiektywnym i niezależnym działaniem, które dostarcza wiarygodnych informacji o stopniu spełnienia kryteriów. Jest ukierunkowany na badanie rozwiązań systemowych oraz udoskonalenie działalności danej organizacji. Audyty są prowadzone w oparciu o zasady wynikające ze standardów IIA (THE INSTITUTE OF INTERNAL AUDITORS) lub norm ISO.
Celem audytu komunikacji zewnętrznej jest m.in. weryfikacja zgodności, adekwatności i skuteczności stosowanych rozwiązań z zakresu wymiany ważnych informacji z podmiotami zewnętrznymi mającymi wpływ na osiąganie celów i realizację zadań organizacji a w szczególności z jej klientami.
Zakres usługi obejmuje:
- Analizę wstępną rozwiązań stosowanych w zakresie komunikacji zewnętrznej,
- Zaplanowanie audytu,
- Przeprowadzenie audytu,
- Sporządzenie raportu z audytu.
Korzyści z przeprowadzenia audytu:
- uzyskanie obiektywnych i niezależnych informacji oraz oceny komunikacji zewnętrznej,
- identyfikacja zagadnień, które wymagają doskonalenia lub mogą być doskonalone,
- zwiększenie motywacji pracowników do prawidłowego działania,
- poprawa wyników organizacji.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE