Co to jest Zarządzanie Ryzykiem Korupcyjnym?
Zarządzanie ryzykiem korupcyjnym, to systemowe działania polegające na identyfikacji, ocenie i postępowaniu z ryzykiem w taki sposób, aby stanowiło ono wsparcie dla realizacji celów biznesowych organizacji. Istotą zarządzania ryzykiem jest podejmowanie świadomych i odpowiedzialnych decyzji dotyczących ryzyka, a w szczególności uzyskanie zapewnienia, że organizacja wdrożyła racjonalne rozwiązania eliminujące lub w znacznym stopniu ograniczające możliwość występowania zagrożeń korupcyjnych.
Korzyści z wdrożenia Zarządzania Ryzykiem Korupcyjnym:
- Zwiększenie zaufania do organizacji - rzetelności i bezstronności podejmowanych przez nie decyzji, zarówno w odniesieniu do ich klientów, jak i do decyzji dotyczących sposobu wykorzystywania środków oddanych do dyspozycji tych organizacji,
- Spełnienie standardów etycznych wymaganych przez wielu klientów,
- Ograniczenie negatywnych skutków dla organizacji wynikających z występowania zagrożeń korupcyjnych.
W ramach naszych usług proponujemy Państwu:
- Szkolenia wszystkich grup pracowniczych;
- Konsultacje przy przeprowadzeniu oceny ryzyka korupcyjnego i planowaniu oraz realizacji planu postępowania z ryzykiem korupcyjnym;
- Outsourcing, m.in. opracowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem korupcyjnym, w tym polityki i procedur, prowadzenie spotkań i warsztatów dotyczących ryzyka korupcyjnego.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE