Co to jest Zarządzanie Ryzykiem Bezpieczeństwa Informacji?
Zarządzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji, to systemowe działania polegające na identyfikacji, ocenie i postępowaniu z ryzykiem w taki sposób, aby stanowiło ono wsparcie dla realizacji celów biznesowych organizacji. Istotą zarządzania ryzykiem jest podejmowanie świadomych i odpowiedzialnych decyzji dotyczących ryzyka.
Korzyści z wdrożenia Zarządzania Ryzykiem Bezpieczeństwa Informacji:
- podejmowanie świadomych decyzji przez kierownictwo organizacji,
- zmniejszenie liczby i skali materializowania się ryzyka bezpieczeństwa informacji dzięki wprowadzeniu mechanizmów oddziałujących na prawdopodobieństwo lub na skutek jego wystąpienia,
- wzrost zaufania klientów i innych stron zainteresowanych do organizacji,
- ujednolicenie podejścia do oceny ryzyka i reakcji na ryzyko bezpieczeństwa informacji przez jednolitą metodę jego oceny w różnych obszarach organizacyjnych.
W ramach naszych usług proponujemy Państwu:
- Szkolenia wszystkich grup pracowniczych;
- Konsultacje przy przeprowadzeniu oceny ryzyka bezpieczeństwa informacji i planowaniu oraz realizacji planu postępowania z ryzykiem bezpieczeństwa informacji;
- Outsourcing, m.in. opracowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem bezpieczeństwa informacji, w tym polityki i procedur, prowadzenie spotkań i warsztatów dotyczących ryzyka bezpieczeństwa informacji.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE