Co to jest komunikacja wewnętrzna?
To funkcja zarządzania, która poprzez aktywną komunikację między zarządem, kierownictwem a pracownikami, w końcu między samymi pracownikami wpływa na zaangażowanie tych pracowników, motywację w pracy, identyfikację z organizacją oraz lojalność, wspierając osiąganie przez organizację jej celów biznesowych.
Korzyści z prowadzenia odpowiedniej komunikacji wewnętrznej w firmie:
- Zmotywowani i aktywni pracownicy wykonują swoją pracę szybciej i efektywniej;
- Oszczędność nieprzyjemnych nieporozumień;
- Środowisko wewnętrzne przedsiębiorstwa to największa marka firmy, to twarze prezentujące instytucję.
W ramach naszych usług proponujemy Państwu:
- Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji elektronicznej,
- Opracowanie dokumentacji dotyczącej komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji elektronicznej, w tym polityki i procedur,
- Szkolenia z zakresu użyteczności i dostępności informacji publicznej w świetle wymagań WCAG 2.0 oraz przepisów Krajowych Ram Interoperacyjności,
- Szkolenia z zakresu praktycznych zastosowań ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE