Co to jest komunikacja zewnętrzna (elektroniczna)?
Rozwiązania techniczne (np. poczta elektroniczna, telefon komórkowy, strona www) umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość.
Korzyści z prowadzenia odpowiedniej komunikacji zewnętrznej w firmie:
- Możliwość utrzymania większego porządku w danych firmy;
- Klienci i pracownicy danej organizacji mają wgląd do różnych informacji;
- Ułatwia autoprezentację organizacji.
W ramach naszych usług proponujemy Państwu:
- Szkolenia z zakresu komunikacji elektronicznej oraz komunikacji wewnętrznej,
- Opracowanie dokumentacji dotyczącej komunikacji elektronicznej oraz komunikacji wewnętrznej, w tym polityki i procedur,
- Szkolenia z zakresu użyteczności i dostępności informacji publicznej w świetle wymagań WCAG 2.0 oraz przepisów Krajowych Ram Interoperacyjności,
- Szkolenia z zakresu praktycznych zastosowań ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE