Co to jest audyt?
Audyt jest obiektywnym i niezależnym działaniem, które dostarcza wiarygodnych informacji o stopniu spełnienia kryteriów. Jest ukierunkowany na badanie rozwiązań systemowych oraz udoskonalenie działalności danej organizacji. Audyty są prowadzone w oparciu o zasady wynikające ze standardów IIA (THE INSTITUTE OF INTERNAL AUDITORS) lub norm ISO.
Kryteriami audytu wewnętrznego jakości są:
- Wymagania PN-EN ISO 9001 i innych norm dotyczących jakości,
- Wymagania zawarte w umowach,
- Procedury wewnętrzne,
- Przepisy prawa dotyczące produktów lub usług i innych zagadnień związanych z jakością.
Zakres usługi obejmuje:
- Analizę dokumentacji Klienta w tym w zakresie systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001;
- Zaplanowanie audytu;
- Przeprowadzenie audytu;
- Sporządzenie raportu z audytu.
Korzyści z przeprowadzenia audytu:
- uzyskanie obiektywnych i niezależnych informacji oraz oceny,
- identyfikacja i ocena ryzyk,
- identyfikacja zagadnień, które wymagają doskonalenia lub mogą być doskonalone,
- zwiększenie motywacji pracowników do prawidłowego działania,
- poprawa wyników organizacji.
W ramach naszych usług w tym zakresie proponujemy Państwu również:
- prowadzenie audytów, w tym audytów wewnętrznych (outsourcing) w zakresie jakości, w tym systemu zarządzania jakością,
- prowadzenie audytów dostawców oraz audytów przedcertyfikacyjnych, dostarczających wiarygodnych i obiektywnych informacji o stopniu spełnienia kryteriów.
Skontaktuj się z nami:
e-mail: biuro@tz-c.pl
tel.: (22) 786-85-45
media: dołącz do nas w mediach
Zapraszamy na szkolenia otwarte: INFORMACJE