Formularz logowania
X

Zarządzanie ryzykiem w kontroli zarządczej

Co to jest Zarządzanie Ryzykiem w Kontroli Zarządczej?

 

Zarządzanie ryzykiem w kontroli zarządczej, to systemowe działania polegające na identyfikacji, ocenie i postępowaniu z ryzykiem operacyjnym w taki sposób, aby stanowiło ono wsparcie dla realizacji celów organizacji. Istotą zarządzania ryzykiem jest podejmowanie świadomych i odpowiedzialnych decyzji dotyczących ryzyka.

Korzyści z wdrożenia Zarządzania Ryzykiem w Kontroli Zarządczej:

  • możliwość systematycznego i metodycznego podejścia do zarządzania ryzykiem,
  • ujednolicenie podejścia do oceny ryzyka i reakcji na ryzyko przez jednolitą metodę jego oceny w różnych obszarach i aspektach działania organizacji,
  • podejmowanie świadomych decyzji przez kierownictwo organizacji,
  • zmniejszenie liczby i skali materializowania się ryzyka dzięki wprowadzeniu mechanizmów oddziałujących na prawdopodobieństwo lub na skutek jego wystąpienia.

 

W ramach naszych usług proponujemy Państwu:

  • Szkolenia wszystkich grup pracowniczych;
  • Konsultacje przy przeprowadzeniu analizy ryzyka i planowaniu oraz realizacji planu postępowania z ryzykiem;
  • Outsourcing, m.in. opracowanie dokumentacji dotyczącej zarządzania ryzykiem, w tym polityki i procedur, prowadzenie spotkań i warsztatów dotyczących ryzyka.

 

 

  • GŁÓWNY URZĄD MIAR 2014

    GŁÓWNY URZĄD MIAR 2014

  • CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ RESORTU FINANSÓW 2013

    CENTRUM EDUKACJI ZAWODOWEJ RESORTU FINANSÓW 2013

  • URZĄD MIASTA KOBYŁKA 2012

    URZĄD MIASTA KOBYŁKA 2012

  • MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH 2012

    MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH 2012

  • GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY 2012

    GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY 2012

  • AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH 2010-2012

    AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH 2010-2012

  • MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI 2011

    MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI 2011