Formularz logowania
X

Audyt wewnętrzny jakości

Co to jest audyt?

Audyt jest obiektywnym i niezależnym działaniem, które dostarcza wiarygodnych informacji o stopniu spełnienia kryteriów. Jest ukierunkowany na badanie rozwiązań systemowych oraz udoskonalenie działalności danej organizacji. Audyty są prowadzone w oparciu o zasady wynikające ze standardów IIA (THE INSTITUTE OF INTERNAL AUDITORS) lub norm ISO.

 

Kryteriami audytu wewnętrznego jakości są:

  • Wymagania PN-EN ISO 9001 i innych norm dotyczących jakości,
  • Wymagania zawarte w umowach,
  • Procedury wewnętrzne,
  • Przepisy prawa dotyczące produktów lub usług i innych zagadnień związanych z jakością.

 

Zakres usługi obejmuje:

  1. Analizę dokumentacji Klienta w tym w zakresie systemu zarządzania jakością PN-EN ISO 9001;
  2. Zaplanowanie audytu;
  3. Przeprowadzenie audytu;
  4. Sporządzenie raportu z audytu.

 

Korzyści z przeprowadzenia audytu:

  • uzyskanie obiektywnych i niezależnych informacji oraz oceny,
  • identyfikacja i ocena ryzyk,
  • identyfikacja zagadnień, które wymagają doskonalenia lub mogą być doskonalone,
  • zwiększenie motywacji pracowników do prawidłowego działania,
  • poprawa wyników organizacji.

 

W ramach naszych usług w tym zakresie proponujemy Państwu również:

  • prowadzenie audytów, w tym audytów wewnętrznych (outsourcing) w zakresie jakości, w tym systemu zarządzania jakością,
  • prowadzenie audytów dostawców oraz audytów przedcertyfikacyjnych, dostarczających wiarygodnych i obiektywnych informacji o stopniu spełnienia kryteriów.